Dit is wat anderen van VRX1® Racing vonden
Met zoveel 5-sterren reviews op Google bekroond tot het leukste teamuitje voor iedereen die houdt van adrenaline, competitie en fun.
Runa filmt
3 dagen geleden
Lekker kunnen rond racen! hebben drinken en eten beschikbaar op de locatie zelf. Er is vriendelijk en behulpzaam personeel aanwezig en ze geven ook tips over hoe je beter kan rijden.
Reactie van de eigenaar:Dankjewel voor de mooie review!!
Moritz Müller
2 maanden geleden
Sehr realistische Rennsport-Experience mit mehreren Simulatoren mit echten F1-Autos und realen Strecken. Alles auch mit VR-Brillen zu erleben.
Zudem super freundliches Team vor Ort, was sehr hilfsbereit ist. Man kann auch direkt an der Location kostenlos parken.
Jasper van de Kant
5 maanden geleden
We held part of our annual global sales meeting here. Mike reserved the whole venue for us and made sure everything was perfect. There is a large table, with television screen, very suitable for a meeting. Coffee, really good coffee 🙂 and also the lunch was very nice ( very tasty sandwiches, soup, drinks). Then we started racing and, we all got fanatic 🙂 it is a great experience and great fun. My team really enjoyed it and so did I .
Reactie van de eigenaar:Hi Jasper, Thanks for the really nice review!! It's was fun having you in our location and happy you enjoyed everything!
Theo Bijl
6 maanden geleden
Was ontzettend leuk om te doen. Leuke begeleiding door Okke. Leuke opzet.
Reactie van de eigenaar:Bedankt voor de mooie review Theo!! 💪🏎
Sjaco Versteeg
10 maanden geleden
Toffe ervaring. We werden hartelijk ontvangen, lekkere koffie, een mooie race en dik gewonnen 👍
Annette Muller
10 maanden geleden
Afgelopen vrijdag hadden wij een bbq voor ons personeel de partners en kinderen. VRX1 Racing was daarbij aanwezig met 2 race simulatoren. Wat een gave ervaring! Alles was top geregeld, super goede begeleiding. Heel professioneel geregeld. We gaan het zeker nog een keer organiseren en ik raad het iedereen aan!!!
Reactie van de eigenaar:Hoi Annette, Bedankt voor de hele mooie review! Was erg gezellig bij jullie afgelopen vrijdag 💪🏎 Top sfeer, leuke mensen en top BBQ
Floris van Ommen
12 maanden geleden
Goede gasten, fijn in de communicatie en mooie apparatuur.
Reactie van de eigenaar:Bedankt voor de mooie review Floris! Wat leuk om bij jullie op een evenement te staan 💪🏎
Theo de Bruin
1 jaar geleden
Een hele leuke ervaring op het moment dat de Formule 1 in Imola gereden werd, reden wij hem gewoon op de Binckhorstlaan in Den Haag.
Reactie van de eigenaar:Bedankt voor de mooie review Theo!!
I D
1 jaar geleden
Heel erg leuk uitje om te doen met een groep! Goede begeleiding en professionele apparatuur. Aanrader!!!
Reactie van de eigenaar:Bedankt voor de mooie review 💪🏎
Service Giesbers
1 jaar geleden
Wij hebben een racesimulator van VRX1 racing ingezet als extra publiektrekker bij onze stand op één van de open dagen bij het Techniek College Rotterdam. Contact vooraf ging vlot en vriendelijk en ook tijdens de open dag was alles perfect geregeld. Voor herhaling vatbaar!
Reactie van de eigenaar:Bedankt voor de hele mooie review Giesbers 💪🏎 Was een top dag.
Koos Broodbakker
1 jaar geleden
Ik wil mijn waardering uitspreken voor het team van VRX1 voor het organiseren van een geweldig teamevenement. Het evenement was goed verzorgd, met aardig en flexibel personeel.
Het virtueel racen was intens en een onvergetelijke ervaring die veel enthousiasme en competitie teweegbracht binnen het team. Bedankt voor deze geweldige ervaring!
Reactie van de eigenaar:Hoi Koos, Bedankt voor de mooie review 💪🏎 Was erg gezellig gisteren. Groet Mike
Henry V
1 jaar geleden
Don't let the location and the building fool you. The experience and service is very good. The simulators are high end. My daughter had her birthday activity here and the girls loved it!
Reactie van de eigenaar:Hi Henry, Thanks for the review and for visiting us! 💪🏎 Best, Mike


